LAT

Bremer spoke, Times goofed *

| 7 Comments

That micro-controversy over whether or not the L.A. Times erred in making the point Tuesday in a front page story on Paul Bremer that he left Iraq without speechifying has been settled — they did. Err, that is. At least according to the "For the Record" that ran in Thursday's paper, perhaps prodded by inquiries from blogger Patterico. Left unclear is how the reporter, Alissa J. Rubin, got misled. All the wrinkles of what constitutes a speech, etc, are being discussed in the comments posted with Tuesday's original item.

* Iraqi blogger: Here's his take. 11 a.m.


More by Kevin Roderick:
John Severson, 83, founder of Surfer magazine
LA Observed Notes: 60 Minutes, selling the Coliseum and more
Gil Cedillo, Nick Melvoin win LA runoffs*
LA Observed Notes: Baca goes down, LAX shuffle, media moves
LA Observed Notes: Big TV news, media moves, obits and more
Recent LAT stories on LA Observed:
LA Times editor gets all serious: 'How could truth become so devalued?'
'Why Trump Lies' is next part of LA Times series
LA Times reporters show the way
LA Times staff warned not to join women's marches
Read the LA Times response to Los Angeles Magazine's piece
LA Times hires new sheriff's beat reporter
LA Times says pro-internment letters should not have run
LA Magazine says editor Davan Maharaj is what's wrong with the LA Times*


 

LA Observed on Twitter